torsdag 10 juni 2010

4 Months is a long time

Sjukt sugen på en trip i sommar. En oförglömlig resa, oförglömlig romans. En sexig italienare som är både sliskig och mysig at the same time. Jag är sugen på något oförberett något otippat. Ge mig det och en glad julia är lovat. Jag är så opepp på att hela sommaren kommer bestå av ... ingenting. Jo varför? Jo just de... Inga pengar. Ge mig jobb, en man, lägenhet, en ålder som passar och ett jävla liv. Trött på malmö, trött på män, trött på hemmet och trött på att smuggla in mig själv på ställen där de egentligen är sjukt tråkigt att vara men bara för att liksom. Jag vill vara en gammal tant i mina bästa år och leta mumsigsa gubbar på kreta. Dags och sova, dags att drömma mih bort från denna "underbara" stad. Malmö is not the place to B peepz.
Love J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar